uitgezonderd Kerst, Nieuwjaarsdag,
Pasen en Pinksteren.

Woensdag t/m zondag geopend van 13.00-17.00 uur, uitgezonderd Kerst, Nieuwjaarsdag, Pasen en Pinksteren.

8 en 9 juni aangepaste openingstijden!

Iedereen weet dat Meppel van oudsher een belangrijke havenstad is en de grootste binnenhaven van Noord-Nederland heeft. Dit maakte Meppel een belangrijke handelsstad vanaf 1650. Wat ze precies verhandelden en vervoerden kan iedereen bekijken bij Stichting Oud Meppel.

Wat het opleverde is te zien in de zilvervitrine in Stedelijk Museum Meppel.
In Meppel houden we nog steeds de vaart erin. Komend weekend, 7, 8 en 9 juni is er het Grachtenfestival Meppel. Stedelijk Museum Meppel is ook van de partij, met een kraam vol bijzondere artistieke cadeaus voor de deur, op zaterdag en zondag. We zijn dan geopend van 10:00 tot 17:00uur.