Stedelijk Museum Meppel

van 13.00-17.00 uur
uitgezonderd Kerst, Nieuwjaarsdag,
Pasen en Pinksteren.

Woensdag t/m zondag geopend van 13.00-17.00 uur, uitgezonderd Kerst, Nieuwjaarsdag, Pasen en Pinksteren.

De Stien Eelsingh Stichting draagt haar collectie kunstwerken officieel over

De Stien Eelsingh Stichting heeft vrijdag 26 november haar collectie kunstwerken officieel overgedragen aan Stedelijk Museum Meppel.
De stichting wordt vervolgens opgeheven, maar de kunstwerken van Stien Eelsingh zijn daarna permanent publiekelijk toegankelijk in Meppel. Dit moment werd gemarkeerd met een ondertekening door de vertegenwoordigers van de Stien Eelsingh Stichting en het Stedelijk Museum Meppel.

Aanbiedingen werk Stien Eelsingh
Steeds meer eigenaren van werken van Stien Eelsingh melden zich bij Stedelijk Museum Museum. Zo heeft Stedelijk Museum Meppel inmiddels al een respectabel aantal werken van Stien Eelsingh in haar bezit. Zij zullen in wisselende formaties tentoongesteld worden. Zo blijft de Stien Eelsingh zaal voor u als bezoeker steeds interessant om te bekijken.