Stedelijk Museum Meppel

van 13.00-17.00 uur
uitgezonderd Kerst, Nieuwjaarsdag,
Pasen en Pinksteren.

Woensdag t/m zondag geopend van 13.00-17.00 uur, uitgezonderd Kerst, Nieuwjaarsdag, Pasen en Pinksteren.

Musea houden de moed erin

Moeilijke jaren voor musea: dalende bezoekersaantallen en tekort aan vrijwilligers. Waar 2020 al een rampzalig jaar was voor de bezoekersaantallen en omzet van musea, was dat in 2021 nog meer het geval. De musea gingen dicht, weer open en weer dicht. Bovenstaande staat in het Dagblad van het Noorden en de Meppeler Courant.

Voor Stedelijk Museum Meppel, juist in de overgang van kunsthuis naar Museum, was het een moeilijke tijd. We zijn blij dat we weer open zijn. Kunsthuis Secretarie is sinds kort Stedelijk Museum Meppel. Met drie vaste collecties en een mooi programma voor 2022 hebben we bezoekers altijd wat te bieden. Dat merken we nu al in de bezoekersaantallen. We worden vaker bezocht!

In een prettige werksfeer Stedelijk Museum Meppel zetten we samen de schouders eronder. Maar ook wij kunnen nog best een paar handjes extra gebruiken. Lees hier de informatie.

Foto: Meppeler Courant