uitgezonderd Kerst, Nieuwjaarsdag,
Pasen en Pinksteren.

Woensdag t/m zondag geopend van 13.00-17.00 uur, uitgezonderd Kerst, Nieuwjaarsdag, Pasen en Pinksteren.

Save the date 18 september: Muziekfilm Willem Stoppelenburg

Willem Stoppelenburg heeft een verbeelding van zijn composities gemaakt in de vorm van een Muziekfilm. Deze film is te zien op zondag 18 september om 14.30 uur in Stedelijk Museum Meppel. De toegang is gratis, uw gift stellen we natuurlijk op prijs.

Deze muziekfilm is een inleiding tot zijn optreden in Schouwburg Ogterop op 2 oktober. ‘Welke rol heeft muziek bij beeld, of beter, welke rol speelt beeld bij muziek?’ Dat gaat u het zien en horen op zondag 2 oktober om 14.30 uur in Schouwburg Ogterop.